Josu91 kirjoitti:Tietääkö joku tarkan rahamäärän, jonka pitää saada Londonissa päästäkseen seuraavaan tasoon? Menen vasta kakkos tasossa.
No kakkostasossa se on 100 000 puntaa.
26th Oct 09 - For urgent error, please post at our FaceBook group. Support platform will be back within 1-2 days.
Valvojat: Morris, Teme The Metal, Trauma
Josu91 kirjoitti:Tietääkö joku tarkan rahamäärän, jonka pitää saada Londonissa päästäkseen seuraavaan tasoon? Menen vasta kakkos tasossa.
97 melee 97 kirjoitti:Laitoin joskus tänne niistä gta 2:sen latausongelmista joten mulla on edelleen sama juttu eli: kun olen tehnyt kaiken muun ja paina siitä "Sumbit" Napista ei tapahdu mitään vaikka pitäisi tulla ne Suorita/avaa/talenna jutut niin mikä on ongelmana?
IE:tägtaminer kirjoitti:97 melee 97 kirjoitti:Laitoin joskus tänne niistä gta 2:sen latausongelmista joten mulla on edelleen sama juttu eli: kun olen tehnyt kaiken muun ja paina siitä "Sumbit" Napista ei tapahdu mitään vaikka pitäisi tulla ne Suorita/avaa/talenna jutut niin mikä on ongelmana?
Mitäs selainta käytät?
IE:tägtaminer kirjoitti:97 melee 97 kirjoitti:Laitoin joskus tänne niistä gta 2:sen latausongelmista joten mulla on edelleen sama juttu eli: kun olen tehnyt kaiken muun ja paina siitä "Sumbit" Napista ei tapahdu mitään vaikka pitäisi tulla ne Suorita/avaa/talenna jutut niin mikä on ongelmana?
Mitäs selainta käytät?
97 melee 97 kirjoitti:IE:tägtaminer kirjoitti:97 melee 97 kirjoitti:Laitoin joskus tänne niistä gta 2:sen latausongelmista joten mulla on edelleen sama juttu eli: kun olen tehnyt kaiken muun ja paina siitä "Sumbit" Napista ei tapahdu mitään vaikka pitäisi tulla ne Suorita/avaa/talenna jutut niin mikä on ongelmana?
Mitäs selainta käytät?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa